woensdag 7 maart 2012

Terug naar België

Ik neem aan dat ik jullie aandacht heb met een titel als die hierboven, niet? Nee, het is niet wat je denkt. We breken ons Canadees avontuur niet vervroegd af om terug te keren naar België. Feit is dat ik een week terug in België zal zijn, ergens midden maart.

Er zijn een aantal dingen die ik moet regelen en na een jaar hier in Canada, is het tijd om nog even over-en-weer te vliegen. Ik werk trouwens aan een montage over 1 jaar Canada maar dat is voor later.

 Mijn agenda zit nu al tjokvol en ik moet mijn tijdschema per uur bekijken daar, niets aan te doen. Ik zou echt veel mensen willen bezoeken of terug zien, maar de tijd ontbreekt, dat weet ik nu al. Oprechte excuses aan de vrienden die ik niet zal kunnen bezoeken. Myriam, Gemma en Fran blijven trouwens thuis, zijnde Canada. Gek hoe ik het spontaan thuis begin te noemen hier. Het voelt hoe langer hoe meer aan als 'thuis'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten